Esettanulmány - Max Balance életmód program
A Max Balance egy komplex életmódváltó programot kínál. Hozzásegíti az embereket egy egészségesebb élethez, ami fájdalmaktól és betegségektől mentes.
Egresitsné Tóth Zita foglalkozik a táplálkozási tanácsadással, Németh Dániel pedig a mozgás és rehabilitáció részével.

Elért eredmények
1-2 hónap alatt megtérült a weboldal ára
Már az első közös kampányunkból annyian jelentkeztek és fizettek be a programra, ami azonnal visszahozta a weboldalba fektetett pénzt.
Futószalagon jönnek az új ügyfelek
6 hónappal az indulás után eljutottak arra a pontra, hogy már hirdetniük sem kell, mert folyamtosan jönnek az új jelentkezők.
Több idő a számukra fontos dolgokra
Olyan automatizmusokat építettünk be, melyek minden héten értékes órákat takarítanak meg nekik az ügyfélszerző folyamat során.
A kitűzött célok
- Egy olyan weboldal létrehozása, ami hitelesen mutatja be a szakértelmüket, és bizalmat gerjeszt az érdeklődőkben.
- Az induló vállalkozásuk népszerűsítése, vagyis elérni azokat az embereket, akiket érdekelhet a szolgáltatásuk.
- Olyan ügyfélszerző rendszer kiépítése, ami automatizáltan vásárlókká alakítja az érdeklődőket. Így ők azzal tudnak foglalkozni, amit szeretnek és ami értéket teremt a vendégeiknek.
Ügyfélszerző rendszer megtervezése
Amikor először megkeresett engem Dani, hogy készítsek neki egy weboldalt az új vállalkozásukhoz, akkor én ennél egy sokkal összetettebb megoldást javasoltam neki.
Az üzleti modelljük alapján – ami egy magas értékű személyre szabott szolgáltatás – terveztem egy komplett ügyfélszerző rendszert, aminek csak egy része volt a weboldal.
A fő cél az volt, hogy fizető vendégeket szerezzünk, és nem csak az, hogy legyen egy szép weboldaluk.
A következő pontokban megmutatom lépésről lépésre, hogyan építettük fel a Max Balance ügyfélszerző rendszerét, ami néhány hónap alatt megtelítette a naptárukat vendégekkel.

Célközönség kutatás
A célközönség pontos ismerete elengedhetetlen ahhoz, hogy a megfelelő embereket tudjuk megszólítani, olyan üzenetekkel, ami felkelti az érdeklődésüket.
Alaposan kikérdeztem Zitát, és Danit a szolgáltatásukról, illetve a korábbi vendégeikről, és tapasztalataikról.
Korábban ugye ők már dolgoztak a szakterületükön, csak nem ebben az életmódváltó program formában, hanem külön-külön táplálkozási tanácsadásban, illetve edzés és rehabilitációban. Így ők is hasznos információkkal tudtak ellátni a célközönségükről.
Az ő tapasztalataik mellett online célközönség kutatást is végeztem a témában.
Ezekből megtudtam, hogy kik a potenciális ügyfeleik, és hol fogjuk elérni őket. Milyen szövegekkel tudjuk felkelteni az érdeklődésüket, és meggyőzni őket, hogy érdemes részt venniük az életmódváltó programon.

Az ügyfélmágnes
Az ügyfélszerző rendszer első eleme egy ingyenes előadás volt, ahol Dani és Zita hasznos tanácsokkal látták el a résztvevőket az egészséges életmóddal kapcsolatban.
Ezzel bevonzottuk azokat az embereket, akiknek fontos az egészségük, és valószínűleg valamilyen egészségügyi problémával küszködnek, amit meg akarnak oldani.
Az előadáson egyben bemutathatták a szakértelmüket, és kiépítették a bizalmat a résztvevőkkel.

Érdeklődőszerzés
Az előadást Facebookon és Instagramon hirdettük meg a korábban meghatározott célközönségünknek.
Azok, akik a hirdetésre kattintottak, egy landoló oldalra (egyoldalas weboldal) kerültek, amit külön erre a célra hoztam létre. Itt tudtak regisztrálni az előadásra.
A landoló oldalon kiemeltük, hogy milyen hasznos információkhoz fognak jutni, ha részt vesznek az előadáson, illetve különböző bizalomnövelő elemeket jelenítettünk meg. Ezzel is növelve a jelentkezők számát.

Ösztönző e-mail automatika
Miután valaki regisztrált, elindult neki egy automata e-mail sorozat.
Előre megírt e-maileket kapott tőlünk, amiben hasznos tippeket adtunk az egészség témában, és arra ösztönöztük, hogy biztosan megjelenjen az előadáson.
Ezzel elértük, hogy szinte mindenki eljött, aki regisztrált, és többen meg is említették, hogy nagyon élvezték olvasni az e-maileket.

Az előadás
Az előadást nagyon profin összerakta Zita és Dani. Ebben nem volt szükségük segítségre.
Viszont adtam nekik néhány tippet, hogy ne csak élvezetes legyen az esemény, hanem fizető ügyfelekké is tudják alakítani a résztvevőket.
Néhányan már az előadás végén is jelezték, hogy érdekli őket a program, viszont a többségnek még gondolkodási időre volt szüksége (amire számítottunk is).

Profi landoló oldal
Az eddig leírt ügyfélszerző rendszer már önmagában is hatékony lett volna, viszont hozzáadtunk még egy elemet, azoknak, akik nem jelentkeztek azonnal az előadáson.
Egy külön landoló oldalon részletesen bemutattuk az életmódváltó programot, ahol minden szükséges információt elértek az érdeklődők, és ösztönözte őket, hogy vágjanak bele.
Ezen az oldalon természetesen alkalmaztam azt a 10 összetevőt, ami az ügyfélszerző weboldalakhoz szükséges.
Ezt az előadás után nyugodtan meg tudták nézni otthon, és azonnal le tudták adni a jelentkezésüket a programra, amivel további vendégeket szereztünk.
Ennek a landoló oldalnak a szövegei és grafikái egyébként annyira tetszettek Daninak és Zitának, hogy felhasználták az előadásuk diáihoz is 🙂
Illetve a mai napig ezen a landoló oldalon keresztül tájékozódnak az új érdeklődők, és adják le a jelentkezésüket.

Eredmények
„Ezeknek az előadásoknak meg a honlapnak köszönhetően kezdetben nagyon megugrott az ügyfélszámunk.”
Dani
„Hogyha nem gondolkodtunk volna ilyenben, nem tartanánk most itt.”
Zita
„Megkerestek minket több televízióból és újságból is.”
Dani
„Próbáltál terelgetni minket, hogy mi kell ahhoz, hogy el tudd adni magad, és mi ezeket megfogadtuk és látjuk, hogy jól működik.”
Zita
„A weboldal nagyban megkönnyíti a dolgunkat, mert így nem kell felesleges köröket futnunk, és automatikussá teszi az egész jelentkezési folyamatot.”
Dani
„Most már azon a szinten vagyunk, hogy külön hirdetni nem is kell magunkat, mert szájról-szájra megy a híre az életmód programnak.”
Dani
„Szerencsére bővítenünk kell a csapatunkat, mert ketten úgy tűnik kevesek leszünk.”
Zita
„1-2 hónap alatt megtérült a weboldalba fektetett pénzünk. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy vágjon bele, mert szerintem ez a költség minden vállalkozás számára egy abszolút kifizetődő dolog.”
Dani
Szeretnél te is hasonló eredményeket?
Kezdjük el az ügyfélszerző rendszered megvalósítását, és érd el azt a bevételt és szabadságot, amire vágysz!